"לעשות רצונך": אירוע מרומם לטובת קהל חוקי חיים שומרי אמונים בית שמש

ארי טננבוים No Comments on "לעשות רצונך": אירוע מרומם לטובת קהל חוקי חיים שומרי אמונים בית שמש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האירוע התקיים באולמי הדר ברמב"ש א' ברוב פאר והדר בהשתתפות חברי קהילת שומרי אמונים בית שמש, הוריהם וידידי הקהילה בראשות כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.

את הערב הנחה ברוב כשרון הרה"ח פמ"מ ר' משה טויסיג שליט"א שפתח בדברים נרגשים וסיפר את זכרונותיו הרוויים בצל קודש הרה"ק בעל החוקי חיים זי"ע

לאחריו קרא אל הדוכן את הגאון רבי אליעזר הכהן רבינוביץ שליט"א דומ"ץ הקהילה שקידם את פני הבאים בהערכה רבתית, את חשיבות הענין של מקדש מעט ועוד.

לאחריו עלה הרה"ח ר' יהודה לייב אוירינג שליט"א מנהל מרכז מוסדות שומרי אמונים בארה"ק שדיבר בשם קהילת שומרי אמונים הארצית, על השמחה בהתרחבותה של הקהילה, בחשיבותה של הקהילה. כמו כן כאחד מההורים של כמה מחברי הקהילה. על החובה והזכות של ההורים לתמוך בקהילה למען המשך הדורות.

לאחר מכן התקיימה תוכנית מיוחדת משולב בגראמען וחרוזים משובבי לב מפי הגראמער הרה"ח ר' בן ציון ברכר שליט"א ובליווי מצגת מרגשת שסחטה דמעות מיושבי האולם.

לקול שירת ההמונים "פתחו שערים ויבוא גוי צדיק שומר אמונים" הופיע כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א ובחרדת קודש קיבל המנחה הרה"ח ר' משה טויסיג שליט"א את פני הקודש.

את דבר הקהילה מסר הרה"ח ר' זאב נחום רבינוביץ שליט"א שדיבר על הזכות והחובה של כל אחד להשתתף במגבית קודש זו. הרחיב על הסייעתא דשמיא המופלאה לה זוכה הקהילה ופנה בדברים נרגשים לקהל הנאספים להיות חלק מהקמת בית מקדש מעט.

כאפרכסת הטו ההמונים את אוזנם לקול דברי אלקים חיים של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א שהרחיב בגודל נתינת צדקה בימי אלול, בחשיבות חברי הקהילה ששמם הולך לפניהם, ועל החובה להתאמץ יותר מכפי היכולת למען מגבית קודש זו. את דבריו סיים בדברי ברכות לרוב לכל המשתתפים במגבית.

לאחריו אמר כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א כי הביא באמתחתו נר שעוה בו השתמש אביו הרה"ק בעל החוקי חיים משומרי אמונים זי"ע להדליק נר חנוכה באחד מן השנים. האדמו"ר אמר כי הדבר חשוב מאוד אצלו אך לטובת בית המדרש בבית שמש הוא מוכן לתת זאת למי שיתן את הסכום הגבוה ביותר.

את מסע ההתרמה הנחה ברוב כשרון הרה"ח ר' משה טויסיג שליט"א וכך החלו מגיעים סכומים מבין הקהל.
הפתעת הערב היתה כאשר הרה"ח ר' שלמה בנעט שליט"א ששימש בקודש אצל הרה"ק בעל החוקי חיים זי"ע הביא באמתחתו מספר חפצי קודש ביניהם מגבות, וחלות דבש שהיו על שולחנו של הרבי זי"ע בחודש תשרי תמורת סכומי כסף נכבדים.

המעמד ננעל בתחושות יד השם שליווה את הצלחת המעמד.

הפקה: שחקים הפקות – אייזיק שטיין.
אסטרטגיית ניהול ושיווק הקמפיין: חברת מאצינ'ג – פרי לייבוביץ', מנדי חורושוכין.
מולטימדיה: יוסי מור יוסף.
הגברה: שרגא בוקשפן.

צילום: מענדי קורנט



0 תגובות